We beginnen met een plan van aanpak. Hiermee geven we richting aan het doel dat je voor ogen heeft. Zo weet je direct wat MICCS voor je kan betekenen. In het plan van aanpak staan alle essentiële onderdelen die nodig zijn om je doel te bereiken, zoals een omschrijving van de doelgroep, de doelstellingen, het huidige en gewenste imago, het creatief concept en de middel keuze.
Wanneer is de deadline? Wanneer moeten de bestanden naar de drukker? Wanneer moeten de advertenties aangeleverd worden? Belangrijk is dat alles op tijd klaar is. Daarom adviseert MICCS in dit proces en maakt een realistische planning. Wij stemmen dit ook altijd af met onze partners. Zodat we er 100% zeker van zijn dat we doen wat we beloven.
Bij communicatie gaat het om wat je zegt, hoe je het zegt en wanneer je het zegt. Maar ook: waar je het zegt en tegen wie je het zegt. Bij communicatie gaat het nooit alleen om de middelen. Wel om wat je wil bereiken en welke weg je daarvoor kiest. MICCS gaat altijd op zoek naar de meest ideale communicatiemiddelenmix. De perfecte mix versterkt de boodschap. Ze gaan hand in hand. Want uiteindelijk gaat het om het effect. Een krachtige mix van communicatiemiddelen helpt dus!
Wil je media uitbesteden? Als full-service reclame-, sign communicatiebureau werkt MICCS samen met ervaren mediapartners. Partners die wij zorgvuldig voor je hebben geselecteerd. Waardoor wij je van A tot Z kunnen ondersteunen. Daarnaast kunnen deze partners je ook een groot voordeel opleveren. Zoals een extra mediakorting op alle campagnes. We werken met diverse partners samen. We werken onder meer samen met uitgevers (kranten, vakbladen, tijdschriften) en online en offline media-exploitanten.
In alles wat we doen, gaan we voor het beste resultaat. Daarom werken we samen met partners die net als wij ook voor het beste resultaat gaan. Partners die ons in het creatieve proces verlengen. Waardoor we je in de volle breedte kunnen helpen. We werken onder andere samen met:
Dit zijn onze vakmensen die met passie doen waar ze goed in zijn:
Wat is het doel, wat is er mogelijk, denken in oplossingen en een gedegen advies. Ik ga voor kwaliteit met oog op detail.
Luisteren, uitzoeken, ontdekken en bedenken wat mogelijk is. Ik zoek de vorm voor je doelgroep en vertaal de passie van je bedrijf naar een creatief plan.
Ik vertaal het plan naar een vormgeving en creatieve uiting die past. Ik bedenk het concept wat past bij je doelgroep en wat je snapt en makkelijk doorvertelt.
Ik voer het uit, en zorg ervoor dat het ook echt gebeurt. Mijn passie is het resultaat en dat het ook na jaren nog mooi is.
Ik ontwerp, werk het uit en plan alles zodat het op tijd klaar is. Mijn passie is het resultaat dat zijn doel bereikt. Effectief communiceren zoals het hoort.
Alles kan! Welk materiaal is de beste keuze, wat blijft langdurig mooi. Wat geeft de gewenste uitstraling en wat moeten we nog bijstellen. Pas als de passie duidelijk zichtbaar is ben ik tevreden.
Veelzijdig inzetbaar zijn, dat is wat mijn functie zo spannend maakt. Mijn voorbereidend werk draagt bij aan een mooi eindresultaat.
Niets is te gek. Met geduld en volhoudendheid komen we tot het gewenste resultaat. Gewoon doen zonder poespas is mijn passie.
Ik hou van cijfers en ze moeten kloppen. Mijn passie is om ervoor te zorgen dat als alle opdrachten afgerond zijn ook de boekhouder blij met ons is.
© 2021 MICCS... wij maken naam! | Alle rechten voorbehouden | Leveringsvoorwaarden | Privacy verklaring
Delen